Klantenservice & Meest gestelde vragen

Bereikbaarheid

Je kunt ons op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur altijd telefonisch bereiken op 010 2688163. We zijn er voor jou. Je kunt alle vragen aan ons stellen, ook zijn we er om jou van een passend advies te voorzien. Schroom niet en bel ons gewoon.

Klachten afhandeling

Indien je niet tevreden bent over onze producten dan horen wij dit natuurlijk graag. Heb je een klacht dan kun je ons een email sturen : info@horecakussen.nl of je kunt ons natuurlijk ook altijd even bellen: 010 2688163. Wij nemen klachten heel serieus en zullen we zullen er alles aan doen om een passende oplossing te maken. Wij vinden tevreden klanten heel belangrijk.

Mijn banken hebben afwijkende afmetingen

Heb je loungebanken op je terras staan, waarvoor je maatwerk kussens voor nodig hebt. Dat is voor ons heel eenvoudig, wij maken heel veel van deze kussens. Het beste kun je ons een email sturen met een foto van de banken, dan kunnen wij jou goed adviseren wat je moet doen om de juiste maten te meten. Je kunt ons ook altijd bellen, dan leggen we je telefonisch uit wat je moet doen.

Hoe bestel ik terrasstoelkussens

Dat is heel eenvoudig, bel ons of mail on dan helpen wij jou hierbij. Veelal is een  foto en de naam van de betreffende stoel, voor ons voldoende. 

Hoezen terrasstoelkussens

Zijn je vullingen van je huidige kussens nog goed en heb je alleen hoezen nodig. Ook dit is mogelijk, bel ons of mail ons dan vertellen wij jou wat je het beste kunt doen voor de juiste maatbepaling.

Stofstalen

Wens je stofstalen, dat is geen probleem. Stuur ons een email incl. je adresgegevens de gewenste stoffen en kleuren. Dan sturen wij deze stalen kosteloos naar je toe. Wij geven ook de voorkeur dat iedereen een stofstaal besteld, kleuren op het internet wijken af van de daadwerkelijke kleuren.

Levertijden

Horecakussen.nl streeft ernaar om bestellingen welke maatwerk betreft binnen 2,5 tot 4 weken na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden. Voorraad artikelen worden op werkdagen binnen 24 uur verstuurd.

Hoe bestel ik een kussen of een kussenhoes op maat gemaakt?

Dat is heel gemakkelijk, bel ons of mail ons

Kan ik ook alleen de stof bestellen?

Jazeker bij ons kun je ook de stof te bestellen, hiervoor kunt je ons het beste een email sturen m.b.t. de gewenste stof, kleur en metrages.

Kan ik op maat gemaakte kussens & hoezen retourneren?

Helaas, als de bestelling maatwerk betreft, kunt je de kussens niet aan ons retour sturen. De bestelling wordt speciaal, volgens de door jou gestelde specificaties, op maat gemaakt, zodat je je niet kunt beroepen op het Herroepingsrecht.
Mocht onverhoopt de bestelling niet aan de gestelde eisen voldoen of gebreken vertonen, dan verzoeken wij om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat wij direct voor een passende oplossing kunnen zorgen. Wij bieden een 100% tevredenheidsgarantie!

Gelukkig past bijna altijd het door ons gemaakte maatwerk, omdat we alle bestellingen zorgvuldig controleren, bij twijfel nemen we altijd contact op met de klant, of we komen langs als we het niet vertrouwen. Om deze redenen hebben eigenlijk nooit geen klachten.

Kan ik kussens, die ik uit voorraad heb gekocht retourneren?

Ja je kunt voorraad artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, dit is alleen mogelijk als deze ongebruikt zijn. Voor retourneren dient je zelf de verzendkosten te betalen.

Kan ik mijn kussens & hoezen ook zelf afhalen?

In sommige gevallen is dit mogelijk, maar dan altijd in overleg. De kussens worden in  onze fabriek in Kroatië gemaakt, vanuit hier worden deze rechtstreeks naar jou gestuurd.  Wij maken voor de verzending gebruik van onder andere de bezorgingdienst van GLS en Post.nl. Betreft het grote bestellingen, dan worden deze met een vrachtwagen bij jullie afgeleverd.